Участь у наукових форумах

 

НАУКА В ДІЇ: ЯК ДРУГИЙ ДЕНЬ КОНФЕРЕНЦІЇ ОБ’ЄДНАВ ПСИХОЛОГІВ, ТРЕНЕРІВ, РЕАБІЛІТОЛОГІВ І МОЛОДЬ

📊📌Другий день конференції в МДПУ став потужним майданчиком професійного діалогу, де зустрілися психологи, фахівці з фізичної культури і спорту, реабілітологи, педагоги, соціальні працівники та молоді вчені з України й Європи.
🔔💬Упродовж дня учасники:
✅презентували міждисциплінарні дослідження,
✅обговорювали нові формати підтримки психічного здоров’я,
✅ділилися інноваційними практиками у спорті та реабілітації,
✅вибудовували горизонтальні зв’язки та партнерства для спільних проєктів.
⭐️🎓Чотири секційні напрями
💠 Секція 1. «Сучасні тренди розвитку психології»
Модератори: Ірина Остополець, Ганна Варіна.
Говорили про психологічну стійкість, кризову підтримку, роботу з молоддю, цифрові інструменти психолога, нейропсихологію та психопедагогічні підходи. Секція показала, наскільки багатовимірними є сучасні психологічні виклики та відповіді на них.
💠 Секція 2. «Фізична культура в умовах модернізації освіти»
Модерація: Юлія Самусь.
Обговорювали оновлення уроків фізичної культури, інноваційні тренувальні методики, формування здоров’язбережувальних компетентностей та адаптацію української освіти до міжнародних стандартів у сфері спорту.
💠 Секція 3. «Теорія і методика підготовки спортсменів: від історії до нових практик»
Модераторка: Вікторія Цибульська.
Йшлося про сучасні моделі тренувань, психологічний супровід спортсменів, поєднання історичного досвіду спортивної науки з новітніми інноваціями для підвищення ефективності тренерської роботи.
💠 Секція 4. «Синергія наук і молодіжних ініціатив»
Модераторка: Олеся Єсіна.
Це була динамічна платформа для молодих науковців і студентських ініціатив: розвиток студентського самоврядування, волонтерських та соціальних проєктів, освітніх програм, що формують активну громадянську позицію і новий молодіжний науковий вимір.
🫱🏻‍🫲🏼🧩 Практичні сесії стали серцем другого дня конференції – місцем, де теорія перетворювалась на конкретні інструменти для роботи з людьми в умовах війни, кризи та змін.
1️⃣🚀 Лінійка: психоемоційний супровід, комунікація та безпечне середовище
👩🏼‍🏫‼️ Олеся Борисова презентувала модель опитування психоемоційного стану військових у період первинної психореабілітації. Учасники детально розібрали структуру опитувальника, алгоритми застосування та інтерпретації результатів для роботи з ветеранами.
👩🏼‍🏫‼️Юлія Герасимчук, майстриня спорту міжнародного класу GSF та здобувачка освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт», провела мотиваційний майстер-клас «Від інтересу до спортивних та наукових вершин» про силу цілеспрямованості, науковий підхід у спорті та роль психологічної підтримки на шляху до перемог.
👩🏼‍🏫‼️Тетяна Кузьменко показала, як метафоричні асоціативні карти (МАК) допомагають у формуванні психологічної безпеки команди, вирішенні конфліктів та підтримці колективів у змінах.
👩🏼‍🏫‼️Марія Зверяка представила сучасні AAC-стратегії (PECS, VOKS, DÁR), продемонструвавши реальні кейси роботи з дітьми з аутизмом та інструменти вибору оптимальної комунікативної системи для дитини і родини.
2️⃣🚀Лінійка: глибинна психологічна робота та стійкість
👩🏼‍🏫❗️Людмила Зіборов поділилася ігровими технологіями для зниження стресу, зміцнення довіри та профілактики емоційного вигорання.
👩🏼‍🏫❗️Ольга Сербова занурила учасників у юнгіанський підхід через архетипи Героя й Воїна, показавши, як ці образи впливають на поведінку людини в умовах війни та як трансформувати архетипічні реакції у конструктивні стратегії.
👩🏼‍🏫❗️Анастасія Кафараська навчала технік трансформації обмежувальних переконань, роботи з мета-позицією та переходу до ресурсного мислення, що важливо як у кризовій допомозі, так і в професійному розвитку.
3️⃣🚀Лінійка: підтримка дітей, ресурсні стани та творчість
👩🏼‍🏫❗️Алла Душка та Вікторія Миронова представили практики підтримки дітей у ситуаціях емоційної нестачі, невизначеності, втрати безпеки, включно з досвідом роботи з дітьми ВПО та тими, хто пережив травматичні події.
👩🏼‍🏫❗️Інна Комарова показала, як поєднання сенсорних арт-об’єктів та МАК-карт відкриває глибокий ресурсний простір для клієнтів.
👩🏼‍🏫❗️Руслана Шкода продемонструвала можливості нейрографіки як мови ліній і форм, що допомагає заспокоїти нервову систему, впорядкувати думки та знайти внутрішні опори.
🦋📚Завершенням стала авторська трансформаційна подорож «Розправ крила» від Світлани Шевченко та Ганни Варіної– метафоричний маршрут від «коконів напруги» до «розкриття крил», який багато учасників назвали «вчасним» і надзвичайно ресурсним.
🇺🇦👥 Другий день конференції показав:
сучасна освіта і реабілітація неможливі без постійного оновлення практик,
міждисциплінарний підхід дає реальні рішення для підтримки психічного, фізичного та соціального благополуччя людини, міжнародна співпраця й молодіжні ініціативи стають двигуном змін у громадах, університетах і професійних спільнотах!
🤝🏻📚Учасники відзначили:
✅ високий професійний рівень спікерів;
✅ практичну цінність інструментів, які можна одразу інтегрувати в роботу;
✅ відкритість до діалогу й партнерства;
✅ десятки нових ідей для освітніх програм, ветеранських ініціатив, реабілітаційних та соціальних проєктів.
💙💛 Майстер-класи стали не просто завершенням другого дня, а потужним середовищем практичного навчання, яке посилило головну місію конференції – зміцнювати стійкість, здоров’я та можливості людського потенціалу України і міжнародної наукової спільноти.
 

Науково-педагогічні працівники кафедри беруть активну участь у міжнародних науково-практичних конференціях з доповідями.

 

МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ФІЛОСОФСЬКІ ОБРІЇ СЬОГОДЕННЯ»

19 листопада 2020 р. на базі Херсонського аграрного університету відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Філософські обрії сьогодення» (м. Херсон) в онлайн-режимі, в якій взяли участь викладачі кафедри теорії і методики фізичного виховання і спортивних дисциплін природничо-географічного факультету Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького – к.п.н. Проценко А.А., доц. Котова О.В., ст. викл. Суханова Г.П., ст. викл. Ребар І.В., ст. викл. Ушаков В.С., ас. Непша О.В., ас. Купрєєнко М.В.

Тематика конференції була різнобічна і стосувалася філософських аспектів природи, світу і космосу; людини та сфери свідомості; суспільства та суспільної історії; філософії освіти; теорії та методики навчання у закладах вищої освіти; економічної освіти у вищих навчальних закладах.

Конференція пройшла у цікавій атмосфері, під час якої наші викладачі науково збагатилися та отримали приємні враження від спілкування з колегами з інших вишів України!

 

 

 

 

 


 

 

 

 

МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ОСВІТИ Т НАУКИ: РЕЗУЛЬТАТИ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ»

 

 

16 листопада 2020 року викладачі кафедри доц. Котова, к. н. з фіз. вих. та спорту Рибачок Р.О.,  ст. викл. Суханова Г.П., ст. викл. Ушаков В.С., ст. викл. Ребар І.В., ст. викл. Абдуллаєв А.К., ас. Непша О.В., ас. Купрєєнко М.В., ас. Іваненко В.В. брали участь  у роботі ІХ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи» (Державна вища професійна школа в Коніні, Польща; Ужгородський національний університет).

 

 

За матеріалами конференції була видана монографія:  Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том IV: Зміни та синергія в розвитку науки та освіти [колективна монографія] / [Наукова редакція: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Херсон – Київ: Посвіт, 2020. 292 с. Викладач кафедри ас. Непша О.В. був задіяний в редакційній колегії монографії.

 

 

За результатами конференції всі учасники отримали іменні сертифікати участі.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ «СЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ РІЗНИХ ГРУП НАСЕЛЕННЯ»

21-22 жовтня 2020 року д.б.н., професор Христова Т.Є. взяла дистанційну участь (за допомогою додатку Zoom) у роботі XХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених «Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту різних груп населення», яка відбулася на базі Навчально-наукового інституту фізичної культури Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. Науковий захід був присвячений актуальним проблемам теорії, методики й організації спортивної діяльності, оздоровчої, адаптивної фізичної культури, валеології, фізичної терапії та ерготерпії, корекційної освіти та туризму. За результатами роботи конференції всі учасники отримали сертифікати, їх доповіді були надруковані у «Матеріалах XX Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

ІІІ МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ “СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА”

 

 

3 – 4 липня 2020 р. викладачі кафедри д.б.н, професор Христова Т.Є., старший викладач, майстер спорту міжнародного класу Ребар І.В. та старший викладач, заслужений тренер України Абдуллаєв А.К. взяли дистанційну участь у 3-ій міжнародній конференції «Сучасні інноваційні та інформаційні технології у розвитку суспільства», яка проходила на базі Вищої технічної школи в Катовіце (Польща). Учасники конференції представили результати своїх досліджень та свого досвіду на секції «Інноваційні та інформаційно-освітні технології у навчально-виховних процесах дошкільної, початкової, загальноосвітньої та вищої освіти». За результатами роботи конференції опубліковано розділ «Components of preparedness of future specialists in physical education to professional activity in fitness center» у колективній монографії вчених Євросоюзу «Innovative and information technologies in educational processes».

 

 

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу Monografiya-Rebar-tytul_page-0001-1-320x452.jpg

 

 

 

 


 

 

МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР “ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА”

9 липня 2020 р. д.б.н, професор Христова Т.Є. взяла участь у Міжнародному науково-методичному семінар «Індивідуалізація навчання: теорія і практика», який проводився спільно Вищою школою управління і адміністрації в Ополє (Польща) та Інститутом дослідження просторового розвитку (Україна). Тетяна Євгенівна представила експериментальні результати дослідження на секції «Вища освіта в умовах пандемічної кризи». За результатами роботи семінару опубліковано розділ «Conceptual approaches to conservation of student health» у колективній монографії вчених Євросоюзу «Education during a pandemic crisis: problems and prospects» (Opole, Poland).