Мостова Тетяна Олександрівна

Мостова Тетяна Олександрівна

старший викладач 

Освіта:

  • Магістр за спеціальністю «Практична психологія» Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, 2016 рік;
  • Магістр, спеціальність «Публічне управління та адміністрування» ДРІДУ НАДУ при Президентові України, м. Дніпро, 2019 рік;
  • Аспірант кафедри психології, Запорізький національний університет, м. Запоріжжя, наукова тема: «Психологічні умови подолання професійної фрустрованості вчителів початкової школи в процесі реформування освіти»;

 

Наукові інтереси: психологія особистості, вікова та педагогічна психологія, психологія кризових станів, глибинна психологія, реабілітаційна психологія.

 

CV in English

Посилання на наукометричні бази:

 

Підвищення кваліфікації:

  1. Навчання за програмою «Консультування пар та сімей» – ГО «Асоціація дитячих та сімейних психологів України». – 138 годин. Запоріжжя, 2020 рік;
  2. Майстер-клас №5 освітньої програми «Ментальні розлади та робота з психотравмою під час війни». – Благодійний фонд розвитку інновацій медицини «РІМОН», 2023 рік;
  3. Навчальний онлайн‑курс «Військова психологія для психолога» 45 ак.годин (3/02/2023‑4/03/2023). – ГО «Українська асоціація фахівців по подоланню наслідків психотравмуючих подій». Психологічна кризова служба. – 2023 рік;
  4. Підвищення кваліфікації «Керівники закладів освіти (директори закладів освіти всіх типів, завідувачі філій опорних шкіл)» з 16 січня до 01 лютого 2023 року.
  5. Онлайн-вебінар (2 ак.год.) “Травма і метафоричні асоціативні карти. Правила роботи” за підтримки Міжнародної психологічної асоціації проективних методик (МПАПМ), 2023 рік;
  6. Підвищення кваліфікації «НУШ у базовій загальній середній освіті: управлінський супровід», 2022 рік;
  7. Підвищення кваліфікації «НУШ у базовій загальній середній освіті: управлінський супровід ІІ частина», 2022 рік;
  8. Участь в онлайн-заході «МІЖНАРОДНОГО ТИЖНЯ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ (11-17 вересня 2021 року) – Семінар «Психологічний супровід професійної діяльності вчителя в умовах НУШ». – 3 години (0,1 кредитів). – 2021 рік;
  9. Підвищення кваліфікації Панельна дискусія «Проблеми розвитку професійної компетентності вчителів початкової школи» (2 години), у рамках онлайн-заходу VI Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», 2020 рік;
  10. Навчальний курс упродовж 2018-2019 років, Модуль Жана Монне «Основи європейської проектної діяльності», в рамках міжнародного проекту, що реалізується у Запорізькому національному університеті за програмою Європейського союзу ERASMUS+ «EUROPEAN PROJECT CULTURE» (номер проекту 587321-ЕРР-1-2017-UA-ЕРР-JMO-MODULE), 2019 рік;
  11. Навчальний тренінг, який включав такі теми: розуміння поняття психологічної травми та її чисельних наслідків, огляд підходів до лікування травми, робота з травмою втрати, травмованими сімʼями, витривалість та розширення прав і можливостей «Розвиток потенціалу для надання психосоціальної підтримки: навчання, тренінг тренерів та супервізії», м.Запоріжжя, 2017 рік.
  12. Підвищення кваліфікації «Керівники закладів освіти (директори закладів освіти всіх типів, завідувачі філій опорних шкіл)» з 16 січня до 01 лютого 2023 року. – Свідоцтво СПК № 02136146/0200-23. – 90 годин (3 кредити). – КЗ «ЗОІППО» ЗОР – 01 лютого 2023 р. Реєстраційний № – 0200.
  13. Навчальний онлайн-курс «Військова психологія для психолога» 45 ак.годин (3/02/2023-4/03/2023). – ГО «Українська асоціація фахівців по подоланню наслідків психотравмуючих подій». Психологічна кризова служба. – Сертифікат № UA2023/03/0022.
  14. Підвищення кваліфікації «НУШ у базовій загальній середній освіті: управлінський супровід». – 15 лютого до 18 лютого 2022 року. – ЗОІППО, сертифікат № 02136146-0838/2022 16 годин.
  15. Підвищення кваліфікації «НУШ у базовій загальній середній освіті: управлінський супровід ІІ частина». – 17 серпня до 26 серпня 2022 року. – ЗОІППО, сертифікат № 02136146-3896/2022. 30 годин.
  16. Навчання за програмою «Консультування пар та сімей» – ГО «Асоціація дитячих та сімейних психологів України». – 138 годин. Запоріжжя, 28 листопада 2020р.
  17. Навчальний курс упродовж 2018-2019 років, Модуль Жана Монне «Основи європейської проектної діяльності», в рамках міжнародного проекту, що реалізується у Запорізькому національному університеті за програмою Європейського союзу ERASMUS+ «EUROPEAN PROJECT CULTURE» (номер проекту 587321-ЕРР-1-2017-UA-ЕРР-JMO-MODULE), обсягом 120 годин (4 ECTS), з них 58 аудиторних. – Сертифікат № 79-2019.
  18. Kick-Off meeting held at the University of Tartu as part of the KA2 Capacity Building Erasmus Programme from 12-24 February 2024 co-funded by Erasmus+, 24 hours, 0,8 ECTS credits.
    «Boosting University Psychological resilience and Wellbeing in (Post-) War Ukrainian Nation / BURN (2024-2026)».

Основні науково-методичні праці:

наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Мостова Т. О., Білоцерківська Ю. О., Шайда О. Г. (2024). Особливості взаємозв’язку емоційного вигорання та переживання заздрості у працівників закладів вищої освіти. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки 2024 (травень). № 1(12): 40–51https://doi.org/10.32755/sjeducation.2024.01.040
  2. Доценко В.В., Остополець І.Ю., Варіна Г.Б., Мостова Т.О., Юдіна Г. С. (2024). Розвиток мотивації персоналу працівників центру зайнятості засобами тренінгу. Zeszyty naukowe Wyzszej szkoly technicznej w Katowicach. Прийнято до друку
  3. Мостова Т.О. (2018). Професійна фрустрація вчителів початкової школи в умовах реформування освіти в Україні /Т.О. Мостова// European Humanities Studies: State and Society 4(I), Index Copernicus International, 2018. – р. 188-195.
  4. Мостова Т.О. (2018). Професійна фрустрованість вчителів початкової школи в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» /Т.О. Мостова// East European Scientific Journal (Warsaw, Poland) # 11 (39), 2018. Part 4. – р. 43-47.
  5. Мостова Т.О. (2019). Наукові підходи до розуміння сутності професійної фрустрованості собистості у сучасній психологічній науці. Сolloquium-journal №6 (30), 2019 Część 6 (Warszawa, Polska). 2019. № 6(30). C. 19-22.
  6. Мостова Т.О.. (2019). Вимоги до особистості вчителя початкової школи та психологічні умови до подолання професійної фрустрованості у процесі впровадження концепції «Нова українська школа». Міжнародне наукометричне фахове видання VІІІ Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. 2019. C. 45-55. (Index Copernicus).
  7. Мостова Т.О. (2020). Особливості психологічної готовності учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки : зб. наук. праць / за наук. редакцією І. С. Булах. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Вип. 12 (57). 138 с. (категорія Б).
  8. Мостова, Т. (2023). Психологічні методи подолання професійної фрустрованості у вчителів початкової школи // Проблеми гуманітарних наук. Психологія / ред. кол. Надія Скотна (головний редактор), Роман Хавула (редактор серії) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2023. Вип. 51. 142 с. DOI: https://doi.org/10.32782/2312-8437.51.2023-1. (категорія Б.).

розділи у монографіях:

  1. Mostova T. (2024). RESILIENCE AS A FACTOR IN THE DEVELOPMENT OF CONSTRUCTIVE COPING STRATEGIES FOR INTERNALLY DISPLACED PERSONS IN WAR CONDITIONS // Psychological features of the actualization of resourcefulness and vitality of the individual: conceptualization and development. Edited by Hanna Varina, Natalia Falko, Olha Kovalova. – Monograph. – Publishing House of University of Technology, Katowice, 2024.

  2. Tetiana Mostova (2023). PRESENTATION OF EXPERIMENTAL RESEARCH AND DETERMINATION OF PSYCHOLOGICAL METHODS OF OVERCOMING THE PROFESSIONAL FRUSTRATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN TODAY’S CONDITIONS// Psychological features of the actualization of resourcefulness and vitality of the individual: conceptualization and development. Edited by Hanna Varina, Natalia Falko, Olha Kovalova. – Monograph. – Publishing House of University of Technology, Katowice, 2023.
  3. Mostova T. (2023). PROFESSIONAL FRUSTRATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN CONDITIONS OF UNCERTAINTY: A THEORETICAL AND EMPIRICAL STUDY // Psychological patterns of social processes and personality development in modern society: Scientific monograph. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2023. 304 p. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-326-2-8

 

Професійна активність:
Членство у ГО «Інститут біосугестивної терапії»