Мостова Тетяна Олександрівна

Мостова Тетяна Олександрівна

старший викладач 

Освіта:

  • Магістр за спеціальністю «Практична психологія» Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, 2016 рік;
  • Магістр, спеціальність «Публічне управління та адміністрування» ДРІДУ НАДУ при Президентові України, м. Дніпро, 2019 рік;
  • Аспірант кафедри психології, Запорізький національний університет, м. Запоріжжя, наукова тема: «Психологічні умови подолання професійної фрустрованості вчителів початкової школи в процесі реформування освіти»;

Наукові інтереси: психологія особистості, вікова та педагогічна психологія, психологія кризових станів, глибинна психологія, реабілітаційна психологія.

 

CV in English

Посилання на наукометричні бази:

 

Підвищення кваліфікації:

  1. Навчання за програмою «Консультування пар та сімей» – ГО «Асоціація дитячих та сімейних психологів України». – 138 годин. Запоріжжя, 2020 рік;
  2. Майстер-клас №5 освітньої програми «Ментальні розлади та робота з психотравмою під час війни». – Благодійний фонд розвитку інновацій медицини «РІМОН», 2023 рік;
  3. Навчальний онлайн‑курс «Військова психологія для психолога» 45 ак.годин (3/02/2023‑4/03/2023). – ГО «Українська асоціація фахівців по подоланню наслідків психотравмуючих подій». Психологічна кризова служба. – 2023 рік;
  4. Підвищення кваліфікації «Керівники закладів освіти (директори закладів освіти всіх типів, завідувачі філій опорних шкіл)» з 16 січня до 01 лютого 2023 року.
  5. Онлайн-вебінар (2 ак.год.) “Травма і метафоричні асоціативні карти. Правила роботи” за підтримки Міжнародної психологічної асоціації проективних методик (МПАПМ), 2023 рік;
  6. Підвищення кваліфікації «НУШ у базовій загальній середній освіті: управлінський супровід», 2022 рік;
  7. Підвищення кваліфікації «НУШ у базовій загальній середній освіті: управлінський супровід ІІ частина», 2022 рік;
  8. Участь в онлайн-заході «МІЖНАРОДНОГО ТИЖНЯ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ (11-17 вересня 2021 року) – Семінар «Психологічний супровід професійної діяльності вчителя в умовах НУШ». – 3 години (0,1 кредитів). – 2021 рік;
  9. Підвищення кваліфікації Панельна дискусія «Проблеми розвитку професійної компетентності вчителів початкової школи» (2 години), у рамках онлайн-заходу VI Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», 2020 рік;
  10. Навчальний курс упродовж 2018-2019 років, Модуль Жана Монне «Основи європейської проектної діяльності», в рамках міжнародного проекту, що реалізується у Запорізькому національному університеті за програмою Європейського союзу ERASMUS+ «EUROPEAN PROJECT CULTURE» (номер проекту 587321-ЕРР-1-2017-UA-ЕРР-JMO-MODULE), 2019 рік;
  11. Навчальний тренінг, який включав такі теми: розуміння поняття психологічної травми та її чисельних наслідків, огляд підходів до лікування травми, робота з травмою втрати, травмованими сімʼями, витривалість та розширення прав і можливостей «Розвиток потенціалу для надання психосоціальної підтримки: навчання, тренінг тренерів та супервізії», м.Запоріжжя, 2017 рік.
  12. Підвищення кваліфікації «Керівники закладів освіти (директори закладів освіти всіх типів, завідувачі філій опорних шкіл)» з 16 січня до 01 лютого 2023 року. – Свідоцтво СПК № 02136146/0200-23. – 90 годин (3 кредити). – КЗ «ЗОІППО» ЗОР – 01 лютого 2023 р. Реєстраційний № – 0200.
  13. Навчальний онлайн-курс «Військова психологія для психолога» 45 ак.годин (3/02/2023-4/03/2023). – ГО «Українська асоціація фахівців по подоланню наслідків психотравмуючих подій». Психологічна кризова служба. – Сертифікат № UA2023/03/0022.
  14. Підвищення кваліфікації «НУШ у базовій загальній середній освіті: управлінський супровід». – 15 лютого до 18 лютого 2022 року. – ЗОІППО, сертифікат № 02136146-0838/2022 16 годин.
  15. Підвищення кваліфікації «НУШ у базовій загальній середній освіті: управлінський супровід ІІ частина». – 17 серпня до 26 серпня 2022 року. – ЗОІППО, сертифікат № 02136146-3896/2022. 30 годин.
  16. Навчання за програмою «Консультування пар та сімей» – ГО «Асоціація дитячих та сімейних психологів України». – 138 годин. Запоріжжя, 28 листопада 2020р.
  17. Навчальний курс упродовж 2018-2019 років, Модуль Жана Монне «Основи європейської проектної діяльності», в рамках міжнародного проекту, що реалізується у Запорізькому національному університеті за програмою Європейського союзу ERASMUS+ «EUROPEAN PROJECT CULTURE» (номер проекту 587321-ЕРР-1-2017-UA-ЕРР-JMO-MODULE), обсягом 120 годин (4 ECTS), з них 58 аудиторних. – Сертифікат № 79-2019.
  18. Kick-Off meeting held at the University of Tartu as part of the KA2 Capacity Building Erasmus Programme from 12-24 February 2024 co-funded by Erasmus+, 24 hours, 0,8 ECTS credits.
    «Boosting University Psychological resilience and Wellbeing in (Post-) War Ukrainian Nation / BURN (2024-2026)».

Основні науково-методичні праці:

наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Мостова Т.О. (2018). Професійна фрустрація вчителів початкової школи в умовах реформування освіти в Україні /Т.О. Мостова// European Humanities Studies: State and Society 4(I), Index Copernicus International, 2018. – р. 188-195.
  2. Мостова Т.О. (2018). Професійна фрустрованість вчителів початкової школи в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» /Т.О. Мостова// East European Scientific Journal (Warsaw, Poland) # 11 (39), 2018. Part 4. – р. 43-47.
  3. Мостова Т.О. (2019). Наукові підходи до розуміння сутності професійної фрустрованості собистості у сучасній психологічній науці. Сolloquium-journal №6 (30), 2019 Część 6 (Warszawa, Polska). 2019. № 6(30). C. 19-22.
  4. Мостова Т.О.. (2019). Вимоги до особистості вчителя початкової школи та психологічні умови до подолання професійної фрустрованості у процесі впровадження концепції «Нова українська школа». Міжнародне наукометричне фахове видання VІІІ Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. 2019. C. 45-55. (Index Copernicus).
  5. Мостова Т.О. (2020). Особливості психологічної готовності учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки : зб. наук. праць / за наук. редакцією І. С. Булах. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Вип. 12 (57). 138 с. (категорія Б).
  6. Мостова, Т. (2023). Психологічні методи подолання професійної фрустрованості у вчителів початкової школи // Проблеми гуманітарних наук. Психологія / ред. кол. Надія Скотна (головний редактор), Роман Хавула (редактор серії) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2023. Вип. 51. 142 с. DOI: https://doi.org/10.32782/2312-8437.51.2023-1. (категорія Б.).

розділи у монографіях:

  1. Tetiana Mostova (2023). PRESENTATION OF EXPERIMENTAL RESEARCH AND DETERMINATION OF PSYCHOLOGICAL METHODS OF OVERCOMING THE PROFESSIONAL FRUSTRATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN TODAY’S CONDITIONS// Psychological features of the actualization of resourcefulness and vitality of the individual: conceptualization and development. Edited by Hanna Varina, Natalia Falko, Olha Kovalova. – Monograph. – Publishing House of University of Technology, Katowice, 2023.
  2. Mostova T. (2023). PROFESSIONAL FRUSTRATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN CONDITIONS OF UNCERTAINTY: A THEORETICAL AND EMPIRICAL STUDY // Psychological patterns of social processes and personality development in modern society: Scientific monograph. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2023. 304 p. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-326-2-8