Нові горизонти лідерства та стійкості: викладачі на Міжнародній осінній школі з підвищення кваліфікації!

З 17 по 31 жовтня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри професор Тетяна Христова, старші викладачі Ірина Олійник, Ганна Суханова, Олександр Кирієнко, Олександр Непша та викладач-стажист Максим Кирієнко успішно пройшли навчання в рамках Міжнародної осінньої школи «Відповідальне глобальне лідерство та соціальна стійкість: старі виклики та нові можливості для соціальних інновацій», Генуя (Італія) – Берлін (Німеччина) – Київ, Львів (Україна).
Осіння Школа проводилась в рамках імплементації проєкту Центр досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті» – Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE – 101085552 – ERASMUS–JMO-2022-COE у синергії з проєктом напряму Еразмус+ КА2 «Університети-Громади: Посилення співпраці» 101083077 ‒ UNICOM ‒ ERASMUS-EDU-2022-CBHE. Осіння Школа проводиться за підтримки Національного Еразмус+ Офісу в Україні.
Мета заходу – поглиблене вивчення та поширення Європейських Студій в сфері соціальних інновацій та глобального лідерства.
Основні напрямки роботи Осінньої школи:
1. Глобальне лідерство в освіті.
2. Виклики та можливості соціальних інновацій.
3. Соціальна стійкість та соціальна інклюзія.
4. Соціальна відповідальність університетів.
Викладачі взяли участь у конференції, присвяченій глобальному лідерству та соціальній стійкості, а також у серії важливих вебінарів, що охоплювали найактуальніші європейські тренди:
– Різні стилі лідерства вчителів в освітньому процесі
– Соціальні інновації для громад та біженців
– Корпоративна соціальна відповідальність в ЄС
– Виклики та перспективи цифрової інклюзії в ЄС
– Європейська соціальна політика в контексті соціальних інновацій
– Розвиток української культури як фактор соціальної стійкості
– Індивідуальна стійкість як основа соціальної стабільності
Набуті компетенції:
– здатність застосовувати знання про передумови, європейську політику, стандарти (зокрема концепцію ESG) та найкращі практики корпоративної соціальної відповідальності в українській реальності;
– здатність розуміти суть, особливості, процес впровадження та європейський контекст соціальних інновацій, їхню роль у розвитку суспільства, освіті, роботі з громадами та біженцями;
– вміння визначати, оцінювати та застосовувати різні стилі лідерства (в тому числі інклюзивний, колективний та навчальний) в освітньому процесі та проектній діяльності (на прикладі проектів ЄС);
– вміння розуміти суть соціальної політики та моделей ЄС, аналізувати соціальні тенденції (міграція, демографія);
– вміння сприяти соціальній згуртованості, зміцненню національної стійкості та розвитку цифрових навичок у дорослих;
– вміння знати про основи, сучасний стан, освітні, гендерні та безпекові аспекти цифрової інклюзії в ЄС;
– вміння розуміти та аналізувати феномен стійкості (індивідуальної, соціальної), її структурні компоненти.
За результатами навчання та тестування, викладачі отримали сертифікати учасника осінньої школи обсягом 120 годин / 4 кредити ЄКТС!
Вітаємо колег з успішним завершенням навчання та бажаємо застосовувати набуті знання на практиці для розвитку нашої освіти!
Previous Article
Next Article