Обговорення освітніх програм
Шановні колеги, роботодавці, здобувачі і всі небайдужі до психологічної освіти!
Запрошуємо вас до обговорення змін у 2025 р. до освітніх програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, другого (магістерського) рівня та третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. Ваші пропозицій та побажання просимо відобразити у google-формах. Форми відкриті. Також ви можете надати пропозиції на електронну пошту кафедри з вказанням назви освітньої програми, доя кої пропонуютсья зміни psychology@mspu.edu.ua. Дякуємо вам за співпрацю!
1 . ПРОЕКТ2025 Освітньо-професійна програма – Психологія. Клінічна психологія – бакалаврат
ПРОЕКТ2025 Навчальний план – Психологія. Клінічна психологія – бакалаврат
Форма для пропозицій Психологія. Клінічна психологія – бакалаврат
2. ПРОЕКТ2025 Освітньо-професійна програма – Психологія. Психологічне консультування – бакалаврат
ПРОЕКТ2025 Навчальний план – Психологія. Психологічне консультування – бакалаврат
Форма для пропозицій Психологія. Психологічне консультування – бакалаврат
3. ПРОЕКТ2025 Освітньо-професійна програма – Психологія. Практична психологія – магістратура
ПРОЕКТ2025 Навчальний план – Психологія. Практична психологія – магістратура
Форма для пропозицій Психологія. Практична психологія – магістратура
4. ПРОЕКТ2025 Освітньо-професійна програма – Клінічна і реабілітаційна психологія – магістратура
ПРОЕКТ2025 Навчальний план – Клінічна і реабілітаційна психологія – магістратура
Форма для пропозицій Клінчна і реабілітаційна психологія – магістратура
5. ПРОЕКТ2025 Освітньо-наукова програма – Соціологія і психологія муніципальної політики – магістратура
ПРОЕКТ2025 Навчальний план – Соціологія і психологія муніципальної політики – магістратура
Форма для пропозицій Соціологія і психологія муніципальної політики – магістратура
6. ПРОЕКТ2025 Освітньо-наукова програма – Гарденотерапія – магістратура
ПРОЕКТ2025 Навчальний план – Гарденотерапія – магістратура
Форма для пропозицій Гарденотерапія – магістратура
7. ПРОЕКТ2025 Освітньо-наукова програма – Психологія спеціальної освіти та інклюзія – PhD
ПРОЕКТ2025 Навчальний план – Психологія спеціальної освіти та інклюзія – PhD
Форма для пропозицій Психологія спеціальної освіти та інклюзія – PhD
Результати врахування кафедрою пропозицій і побажань стейкхолдерів:
Витяг з протоколу № 16 від 21.06.2024 р. (оновлення Стандартів бакалаврат)
Витяг з протоколу № 15 від 12.06.2024 р. (рекомендації ЕГ та ГЕР до ОП 2 рівня ВО)
Витяг з протоколу № 10 від 21.02.2024 р. (імплементація проєкту BURN)
Витяг з протоколу № 9 від 31.01.2024 р. (стейкхолдери)
Витяг з протоколу № 8 від 10.01.2024 р. (студентські гаранти)
Витяг з протоколу № 8 від 10.01.2024 р. (оновлення Стандартів бакалаврат)
Витяг з протоколу № 13 від 09.06.2023 р.
Витяг з протоколу № 9 від 10.02.2023 р.
Витяг з протоколу №6 від 12.12.2022 р.
Витяг з протоколу №4 від 04.11.2022 р.
протокол № 8 від 30.03.2022 р.
протокол № 10 від 24.04.2019 р.
протокол № 11 від 29.05.2019 р.
____________
Таблиця пропонованих змін (бакалаврат, магістратура) 2023
Таблиця пропонованих змін (бакалаврат, магістратура) 2022
Таблиця пропонованих змін (бакалаврат, магістратура) 2021
Таблиця пропонованих змін (бакалаврат) 2020
Таблиця пропонованих змін (магістратура) 2020
ОП Психологія. Клінічна психологія – проєкт 2019
ОП Психологія. Психологічне консультування – проєкт 2019
ОП Психологія. Практична психологія – проєкт 2019
ОП Психологія. Клінічна психологія – проєкт 2018
ОП Психологія. Психологічне консультування – проєкт 2018
ОП Психологія. Практична психологія – проєкт 2018
ФОТОРЕПОРТАЖ
Науково-методичний семінар “Структура та зміст освітніх програм (ОП Психологія. Клінічна психологія, ОП Психологія. Психологічне консультування), процес і якість методів викладання на ОП”, 2019 р. для здобувачів вищої освіти I-IV курсів спеціальності 053 Психологія
Було обговорено документи університету, які регулюють права та обов’язки усіх учасників освітнього процесу, яким чином здобувачі вищої освіти можуть реалізувати своє право на вибір навчальних дисциплін. В процесі обговорення піднімалися питання проведення контрольних заходів, оцінювання, наголошувалось на дотриманні академічної доброчесності. Сумісно зі здобувачами було здійснено аналіз сильних і слабих сторін освітніх програм. Наприкінці семінару увагу здобувачів звернули на особливості користування сайтом Центру освітніх дистанційних технологій, бібліотеки, бази даних бібліотеки, університетського репозиторію e-prints.