Гаврилова Наталія Володимирівна

Гаврилова Наталія Володимирівна

Кандидат  з фізичного виховання та спорту, доцент

Освіта:

  • Кандидат наук з фізичного виховання та спорту за спеціальністю 24.00.01 – олімпійський і професійний спорт.
  • Доцент кафедри медико-біологічних основ фізичного виховання і фізичної реабілітації
  • Член Української спілки психотерапевтів (2019 по сьогоднішній день);
  • Психотерапевт у навчанні за клієнт-центрованим напрямком від Української Спілки Психотерапевтів, що побудована у відповідності зі стандартами Європейської Асоціації психотерапії (2018 по сьогоднішній день);
  • Член редакційної колегії наукового видання, включеного до переліку наукових фахових видань України: Журнал «Фізична культура, спорт та здоров’я нації» (2019-2023);
  • Вища кваліфікаційна категорія тренера-викладача з велосипедного спорту (2005 рік);
  • Заслужений тренер України (присвоєно Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту).

Наукові інтереси: фізичне виховання різних груп населення, мотивація до занять руховою активністю, професійно-прикладна фізична підготовка, психологія, фізична реабілітація

Посилання на наукометричні бази:

  • GoogleScholar – 
  • ORCID – ResearcherID – 
  • ResearcherGate – 
  • Scopus –

Підвищення кваліфікації:

  • ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» в м. Івано-Франківськ  на кафедрі фізичної реабілітації факультету фізичного виховання і спорту (2015 рік).
  • Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова на кафедрі фармакології (2017 рік).
  • Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова на кафедрі психіатрії, наркології та психотерапії з циклом тематичного удосконалення з «Пропедевтики психіатрії» (2017-2018 рік).
  • Wyzsza Szkola Ekonomii i Inowacii i Lubelski Park Naukowo-Technologiczny w Lublinie (піврічне міжнародне стажування, з 12.06.2017 – 12.12.2017).
  • Міжнародне стажування “The international skills development (the webinar) on the theme «Тhe cloud storage service for the online studying on the example of the ZOOM platform» in the following disciplines: Special Psychology, Physical therapy and occupational therapy, Psychology and pedagogics of people with special necessities (Lublin, Republic of Poland, Аugust,2020).
  • Стажування для практикуючих фахівців з ерготерапії «Train the practitioners 2021: Occupational therapy skills for health care professionals course», що проводили викладачі Curtin University (Австралія) спільно зі Школою реабілітаційної медицини Українського католицького університету, Українським товариством ерготерапевтів та Австралійською федерацією українських організацій.
  • Виробнича практика в Марін хоспіталь в Німеччині в м. Ессен (Hospitalstrasse 24, 45329, сайт в інтернеті: www dksb-essen.de) в якості ерготерапевта з літніми людьми із деменцією та особами із ампутаціями нижніх кінцівок.

Основні науковометодичні праці:

  • Авторське свідоцтво на науковий твір «Модель інтерактивної навчальної гри «Спортивні терміни» 2020 р.
  • Авторське свідоцтво на науковий твір «Особливості системи оптико-фізичної реабілітації при прогресуючій короткозорості у підлітків» 2021 р.
  • Видано більше 60 наукових робіт, з них 4 методичні рекомендації, 2 монографії, 7 статей у виданнях, що індексуються наукометричною базою Web of Science та Scopus:
  1. Havrylova Nataliia. Effectiveness of the application of the endogenous-hypoxic breathing technique in the physical training of 13-16 year-old cуclists/Bohuslavska Viktoriia, Pityn Maryan, Moseichuk Yuriy and other. Journal of Physical Education and Sport (JPES),17 (4), Art 291, 2017. Р. 2568-2575. DOI: 10.7752 / jpes.2017.04291 Scopus
  2. Salnykova S.V. Peculiarities of aqua fitness exercises influence on the physical preparedness of women 30-49 years old using endogenous-hypoxic breathing method/ Salnykova S.V., Furman Y.M., Sulyma A.S., Havrylova N.V. and other Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports, 2018; 22 1(4). P. 210–215 DOI:10.15561/18189172.2018.0407 Web of Science
  3. Miroshnichenko V.M. The maximum oxygen consumption and body structure component of women at the first period of mature age with a different somatotypes/ Miroshnichenko V.M., Salnykova S.V., Brezdeniuk O.Y., Havrylova N.V. and other Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports. – Vol. 22, № 6 (2018). P. 306-312 DOI::10.15561/18189172.2018.0505 Web of Science
  4. Havrylova N.V. Morphometric changes of buccal epitheliocytes and erythrocytes in students with various level of somatic health and general physical hardiness / Havrylova N.V., Yatciv Ya.N., Lapcovsky E.I., Popel’ S.L.”СВіт медицини і біології”№ 2 (64), 2018. Р. 24-29 DOI 10.26724/2079-8334-2018-2-64-24-29 Web of Science        
  5. Drachuk Sergiy. Energy supply capacity when using different exercise modes for young 17-19 year-old men/ Drachuk Sergiy, Bohuslavska Viktoriia, Pityn Maryan, Havrylova Nataliia. Journal of Physical Education and Sport (JPES),18 (1), Art 33, 2018. Р. 246-254. http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10533 Scopus
  6. Miroshnichenko V.M. Сorrelation of maximum oxygen consumption with component composition of the body, body mass of men with different somatotypes aged 25-35/ Miroshnichenko V.M., Furman Y.M., Brezdeniuk O.Y. Havrylova Nataliia and other. Journal of Pedagogy of Physical Culture and Sport,06, 2020. p.290-296 DOI: https://doi.org/10.15561/26649837.2020.0603 Web of Science
  7. Furman Yuriy M. Modeling of functional preparedness of women 25-35 years of different somatotypes/ Yuriy M. Furman, Vyacheslav M. Miroshnichenko, Victoria Yu. Boguslavska, Natalia V. Gavrilova, and other. Journal of Pedagogy of Physical Culture and Sport, 2022, 02. p. 129-136 DOI: https://doi.org/10.15561/26649837.2022.0207 Scopus і Web of Science

Посилання на orcid https://orcid.org/0000-0001-6209-5875

‪Посилання googl shcoolar Наталія Гаврилова / Н.В. Гаврилова/ N.Gavrilova – ‪Google Академія

Професійна діяльність:

  • Тренер-викладач з велоспорту у Вінницькій дитячо-юнацькій спортивній школі «Колос». 2000 – 2007 рр.
  • Викладач фізичного виховання у Вінницькому кооперативному коледжі економіки і права. 2007 – 2009 рр.
  • Старший викладач кафедри фізичного виховання інституту фізичного виховання і спорту Вінницького педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. 2012 – 2015 рр.
  • викладач фізичного виховання і оздоровчої аеробіки.
  • Старший викладач кафедри медико-біологічних основ фізичного виховання і фізичної реабілітації Вінницького педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. 2015- 2018 рр.
  • Викладач наступних дисциплін: «Фармакологія в спорті», «Фармакологія у фізичному вихованні», «Травматологія у спорті», «Фізіологія рухової активності», «Фізіологія людини», «Лікувальна фізична культура», «Спортивна медицина», «Спец курс: Відновлення працездатності спортсменів», «Основи педагогічної майстерності».
  • Доцент кафедри медико-біологічних основ фізичного виховання і фізичної реабілітації Вінницького педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. 2019- 2022 рр.
  • Викладач наступних дисциплін: «Фізична терапія та ерготерапія в психіатрії», «Ерготерапія осіб з обмеженими функціями життєдіяльності», «Спеціальна психологія», «Технології навчання осіб з обмеженими функціями життєдіяльності», «Клінічна психологія»;
  • Керівник «Валеодіагностичної практики», «Пропедевтичної валіодіагностичної практики», «Клінічної практики», «Науково-дослідної практики», «Асистентської практики»;
  • Науковий керівник при написанні дипломних, курсових і магістерських робіт;
  • Куратор групи магістрів спеціальності фізична терапія, ерготерапія;
  • Розробник робочих та навчальних програм для підготовки студентів факультету з фізичного виховання за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр та ступенем вищої освіти магістр.
  • Викладач кафедри психології Комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти». З 2020 року по сьогодні.
  • Викладач наступної дисципліни: «Технології навчання і виховання дітей із порушеннями опорно-рухового апарату»;
  • Викладач курсу підвищення кваліфікації асистентів вчителів;
  • Науковий керівник при написанні магістерських робіт.
  • Корекційний педагог приватного центру «Bro Club» (2022 рік).
  • Фахівець послуги «Раннє втручання» Вінницького Комунального закладу міського центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями «Гармонія» імені Раїси Панасюк. З 2021 року по сьогодні.
  • Волонтерська діяльність в якості психолога для осіб, що зазнали психологічних травм пов’язаних із війною, а також в якості ерготерапевта для осіб із обмеженими функціями життєдіяльності (Польща, м. Криниця-Здруй; Велика Британія, м. Бристоль; Німеччина м. Ессен).

Нагороди

  • Нагороджена почесною грамотою Вінницькою обласною державною адміністрацією та обласною радою за вагомий внесок у розвиток освіти і науки, зразкове виконання службових обвозів, високий професіоналізм, ефективне сприяння формуванню та забезпеченню реалізації державної політики у сфері освіти і науки.
  • Переможець у фінальному Регіональному конкурсі бізнес-проектів та стартапів «Створи свій бізнес».
  • Розробник науково проекту прикладного дослідження «Удосконалення фізичного стану учнівської та студентської молоді шляхом застосування комплексних програм фізичного виховання» (2018).
  • Розробник науково проекту прикладного дослідження «Оптимізація процесу удосконалення фізичного стану учнівської та студентської молоді шляхом застосування комплексних програм фізичного виховання» (2019).

Наукові інтереси

  • Тренінг психологічної допомоги учасникам антитерористичних операцій на сході України «Української асоціації фахівців з подолання наслідків психотравмуючої події».
  • Тренінг «Психосоматика особистості; переживання, управління» при Інституті психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Health Right Internationai.
  • Тренінг американського психолога, медіатора Френка Пьюселіка «Психотерапія людей в кризисних ситуаціях».
  • Тренінг «Медико-психологічна допомога» при Інституті психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Health Right International.
  • Цикл лекцій Київської школи консультування «Терапевтичний процес. Стадії терапевтичного процесу (К. Роджерс)».
  • 5-ти модульний навчальний курс «Організація надання послуги Раннього Втручання» (квітень 2021- липень 2022) у Львівському міському центрі реабілітації «Джерело».
  • Участь у проекті «Вінницька школа психотерапії» під супервізією Європейською асоціацією психотерапевтів з 2018 року по цей час.
  • Курси Товариства Червоного Хреста України по навчанню населення наданню першої допомоги (міжнародний сертифікат, 2016 рік).