НАУКА В ДІЇ: ЯК ДРУГИЙ ДЕНЬ КОНФЕРЕНЦІЇ ОБ’ЄДНАВ ПСИХОЛОГІВ, ТРЕНЕРІВ, РЕАБІЛІТОЛОГІВ І МОЛОДЬ

📊📌Другий день конференції в МДПУ став потужним майданчиком професійного діалогу, де зустрілися психологи, фахівці з фізичної культури і спорту, реабілітологи, педагоги, соціальні працівники та молоді вчені з України й Європи.
🔔💬Упродовж дня учасники:
✅презентували міждисциплінарні дослідження,
✅обговорювали нові формати підтримки психічного здоров’я,
✅ділилися інноваційними практиками у спорті та реабілітації,
✅вибудовували горизонтальні зв’язки та партнерства для спільних проєктів.
⭐️🎓Чотири секційні напрями
💠 Секція 1. «Сучасні тренди розвитку психології»
Модератори: Ірина Остополець, Ганна Варіна.
Говорили про психологічну стійкість, кризову підтримку, роботу з молоддю, цифрові інструменти психолога, нейропсихологію та психопедагогічні підходи. Секція показала, наскільки багатовимірними є сучасні психологічні виклики та відповіді на них.
💠 Секція 2. «Фізична культура в умовах модернізації освіти»
Модерація: Юлія Самусь.
Обговорювали оновлення уроків фізичної культури, інноваційні тренувальні методики, формування здоров’язбережувальних компетентностей та адаптацію української освіти до міжнародних стандартів у сфері спорту.
💠 Секція 3. «Теорія і методика підготовки спортсменів: від історії до нових практик»
Модераторка: Вікторія Цибульська.
Йшлося про сучасні моделі тренувань, психологічний супровід спортсменів, поєднання історичного досвіду спортивної науки з новітніми інноваціями для підвищення ефективності тренерської роботи.
💠 Секція 4. «Синергія наук і молодіжних ініціатив»
Модераторка: Олеся Єсіна.
Це була динамічна платформа для молодих науковців і студентських ініціатив: розвиток студентського самоврядування, волонтерських та соціальних проєктів, освітніх програм, що формують активну громадянську позицію і новий молодіжний науковий вимір.
🫱🏻‍🫲🏼🧩 Практичні сесії стали серцем другого дня конференції – місцем, де теорія перетворювалась на конкретні інструменти для роботи з людьми в умовах війни, кризи та змін.
1️⃣🚀 Лінійка: психоемоційний супровід, комунікація та безпечне середовище
👩🏼‍🏫‼️ Олеся Борисова презентувала модель опитування психоемоційного стану військових у період первинної психореабілітації. Учасники детально розібрали структуру опитувальника, алгоритми застосування та інтерпретації результатів для роботи з ветеранами.
👩🏼‍🏫‼️Юлія Герасимчук, майстриня спорту міжнародного класу GSF та здобувачка освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт», провела мотиваційний майстер-клас «Від інтересу до спортивних та наукових вершин» про силу цілеспрямованості, науковий підхід у спорті та роль психологічної підтримки на шляху до перемог.
👩🏼‍🏫‼️Тетяна Кузьменко показала, як метафоричні асоціативні карти (МАК) допомагають у формуванні психологічної безпеки команди, вирішенні конфліктів та підтримці колективів у змінах.
👩🏼‍🏫‼️Марія Зверяка представила сучасні AAC-стратегії (PECS, VOKS, DÁR), продемонструвавши реальні кейси роботи з дітьми з аутизмом та інструменти вибору оптимальної комунікативної системи для дитини і родини.
2️⃣🚀Лінійка: глибинна психологічна робота та стійкість
👩🏼‍🏫❗️Людмила Зіборов поділилася ігровими технологіями для зниження стресу, зміцнення довіри та профілактики емоційного вигорання.
👩🏼‍🏫❗️Ольга Сербова занурила учасників у юнгіанський підхід через архетипи Героя й Воїна, показавши, як ці образи впливають на поведінку людини в умовах війни та як трансформувати архетипічні реакції у конструктивні стратегії.
👩🏼‍🏫❗️Анастасія Кафараська навчала технік трансформації обмежувальних переконань, роботи з мета-позицією та переходу до ресурсного мислення, що важливо як у кризовій допомозі, так і в професійному розвитку.
3️⃣🚀Лінійка: підтримка дітей, ресурсні стани та творчість
👩🏼‍🏫❗️Алла Душка та Вікторія Миронова представили практики підтримки дітей у ситуаціях емоційної нестачі, невизначеності, втрати безпеки, включно з досвідом роботи з дітьми ВПО та тими, хто пережив травматичні події.
👩🏼‍🏫❗️Інна Комарова показала, як поєднання сенсорних арт-об’єктів та МАК-карт відкриває глибокий ресурсний простір для клієнтів.
👩🏼‍🏫❗️Руслана Шкода продемонструвала можливості нейрографіки як мови ліній і форм, що допомагає заспокоїти нервову систему, впорядкувати думки та знайти внутрішні опори.
🦋📚Завершенням стала авторська трансформаційна подорож «Розправ крила» від Світлани Шевченко та Ганни Варіної– метафоричний маршрут від «коконів напруги» до «розкриття крил», який багато учасників назвали «вчасним» і надзвичайно ресурсним.
🇺🇦👥 Другий день конференції показав:
сучасна освіта і реабілітація неможливі без постійного оновлення практик,
міждисциплінарний підхід дає реальні рішення для підтримки психічного, фізичного та соціального благополуччя людини, міжнародна співпраця й молодіжні ініціативи стають двигуном змін у громадах, університетах і професійних спільнотах!
🤝🏻📚Учасники відзначили:
✅ високий професійний рівень спікерів;
✅ практичну цінність інструментів, які можна одразу інтегрувати в роботу;
✅ відкритість до діалогу й партнерства;
✅ десятки нових ідей для освітніх програм, ветеранських ініціатив, реабілітаційних та соціальних проєктів.
💙💛 Майстер-класи стали не просто завершенням другого дня, а потужним середовищем практичного навчання, яке посилило головну місію конференції – зміцнювати стійкість, здоров’я та можливості людського потенціалу України і міжнародної наукової спільноти.
Previous Article
Next Article