Інклюзивна освіта без кордонів: співпраця в межах проєкту EPERE

16 травня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри теорії та методики фізичного виховання професорка Тетяна Христова, доцент Андрій Проценко, старші викладачі Ірина Олійник, Олександр Кирієнко, Ганна Суханова, Олександр Непша, викладач-стажист Максим Кирієнко та здобувачі вищої освіти, члени студентського міжкафедрального наукового гуртка «Олімп» Володимир Клушин та Віталій Тимчук взяли участь в онлайн-семінарі «Support and Inclusion in Regular Education». Захід проводився у межах міжнародного проєкту «Enhancing the Participation and Ensuring the Right to Education for Children with Intellectual Disability: Developing Capacities and Opportunities» (EPERE), який реалізується за підтримки програми SI Baltic Sea Neighbourhood Programme (реєстраційний номер 00787/2024).
Семінар став важливою платформою для професійного зростання викладачів та поглиблення їхніх компетентностей у сфері інклюзивної освіти. Учасники ознайомилися з європейським досвідом впровадження інклюзивних практик, сучасними методами підтримки учнів з особливими освітніми потребами, а також з інструментами адаптації освітнього середовища. Особливу увагу було приділено питанням міждисциплінарної взаємодії та створення умов для успішного залучення всіх учнів до освітнього процесу. Семінар передбачав практичні кейси, обговорення викликів і шляхів їх подолання, що дало змогу учасникам розширити свої професійні горизонти та підвищити якість викладання в інклюзивному середовищі.
Участь у міжнародному освітньому заході сприяла не лише набуттю нових знань, а й зміцненню професійних зв’язків із колегами з інших країн, що відкриває нові перспективи для подальшої міжнародної співпраці. За результатами семінару учасники отримали сертифікати (4 години / 0,2 ECTS), які підтверджують здобуті компетентності в галузі інклюзивної педагогіки.
Колектив кафедри щиро дякує організаторам проєкту EPERE та координаторам заходу за надану можливість долучитися до актуального міжнародного обміну досвідом. Такі ініціативи є ключовими для модернізації освіти, формування цінностей рівності, доступності й підтримки кожного учня, а також розвитку професійної майстерності сучасного педагога.
Previous Article
Next Article